2014. december 31., szerda

Szingliség idezetek

Párkapcsolatban élni önmagában nem pozitív vagy negatív dolog, hiszen előfordul az is, hogy valakit a szülei, környezete kényszeríti arra, hogy megházasodjon . Attol még hogy singli vagyok , nem biztos hogy számodra elérhető! Ideje, hogy mindenki megtanulja: a szingli nem szitokszó. Félek, hogy egyedül maradok. Ha te is unod azt, hogy mindenki sajnálkozva néz rá mikor kiderül, hogy nincs pasi és eleged van abból, hogy a barátnőid folyton . A legjobb barátaid mind kapcsolatban vannak, te pedig már hónapok óta nem találkoztál egyetlen helyes sráccal sem?


Azért nem vagyok férjnél, mert szingli vagyok, ti beképzelt, idő előtt vénülő, szűk látókörű hülyék! Valaki azt mondta nemrég nekem, hogy túl jó csaj vagyok ahhoz, hogy szingli legyek. Erre csak annyit mondtam halkan, hogy: - Nem. Gyakorlatilag szingli vagyok. Ha a baráti körben Te vagy a szingli, akkor az életben is egyedül maradsz.


Idézetek szingli nőknek. SZALAY-PANNON- LITERATÚRA KFT. Ha eluralkodik rajtad a bánat és a magány, mert szingli vagy, gondolj arra, hogy . A pint Ferenczi Fanni fedezte fel. Fedezd fel (és mentsd) saját pinjeidet a Pinteresten. Vicces és elgondolkodtató idézetek.


Sírva röhögős idézetek , ha már láttad a Hogyan legyünk szinglik című filmet. You may like these posts. Filmes idézetek † Motivációk by beautifuliss. Ha szingli vagy, éld át minden percét, mert lehet, hogy egy hét múlva vagy évek . Szingli lányok őszinte vallomásaiból idézünk. Nem azért, mert így akartam.


A másik papucs a lakásomból új lakásba cuccolt, és vitte magával a . Egyébként az önbizalomipar elég zavaros terület: vannak sarlatán önbizalomedzők, motivációs trénerek, képre írt idézetek , önjelölt life coachok, de az . Nem hordozhatod magaddal a fájdalmat emberről emberre. Nem vagyok szingli , csupán tudatos és igényes a párválasztásban! Emiatt is gyakori, hogy szingliként rövidebb, hosszabb kalandokba bonyolódhatunk. A szingliség a nők körében egy ideig, óráig élvezhető állapot, de van, amikor. Elmondása szerint szingliként őszintén boldog és kiegyensúlyozott.


Mi pedig ennek örömére összeszedtük Nektek, a legjobb idézeteket a szinglik koronázatlan királynőjétől. Minden szingli életében eljön az a pont, amikor már nem akar tovább egyedül lenni. Ilyenkor pedig beleveted magad az ismerkedésbe, . Ha csúnyán írtam annak idején az iskolában, kaptam egy körmöst, aztán egy óra múlva szépen írtam.


Egy idézet a könyvből, amit szeretünk: “Fontolóra vettem a lehetőségeimet. A téma a szingliség , és talán nem túlzás kiáltványnak nevezni a szöveget, amit most. Az idézet egy cikkből származik, amit egy barátom osztott meg, és eddig . Mondatok szerelmekről és életről a szinglik megmentőjétől.


Az egyedülálló éveink az életünk teljesen normális és csodálatos részét képzik. Ne lopd meg a saját örömöd: ne adj.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések