2015. október 26., hétfő

Romantikus hiányzol sms

Kezdőlap SMS minden mennyiségben (csak válogass). Ne hid hogy hiányzol csak jó lenne, ha itt lennél. Hiányzol sms -ek gyüjteménye. Küldj egy szép hiányzol sms -t kedvesednek.


Ezt az sms -t küld el annak, akit szeretsz, akit gyűlölsz, akit kedvelsz, vagy akit. Mindig itt vagy velem, mégis oly távol, csak én tudom, hogy mennyire hiányzol. A legromantikusabb sms : küldd el őket Valentin-napra - Lepd meg a párodat egy szerelmes sms -sel Valentin-nap alkalmából! Romantikus , pajzán, vicces: SMS -csokor Valentin napra.


Tudnod kell hogy Tied a szívem, elcsente de vissza nem kérem, s mert szív nélkül . HIÁNYZOL , egy kicsit nagyon, egy kicsit gyakran, és egy kicsit minden nap. Más karja zár, Nem olyan erősen mint te. Más ajka vár, Nem olyan mint veled. Már én vezetek, Nem úgy mint veled. AJÁNDÉK könyv az oldal alján… “Arra gondolj, hogy megvan, amire vágysz.


Romantikus hiányzol sms

Ne a vágyad hiányára gondolj, hanem képzeld el, hogy megvan, . A legjobb romantikus szerelmes üzenetek funkciók szív olvadás szeretet képek és idézetek, hogy beveszünk a hangulat a szerelem! Amikor lehunyod két szép szeme. Szerelem inspirálja a . Könnyeim csak érted folynak és szólnak, hogy Te vagy a . Szép szerelmes, romantikus vagy hiányzol idézetek?


Love quotes SMS - Legjobb gyűjteménye romantikus szerelem idézetek. Azt hiszem, nem is veszek levegőt, amikor nem vagyunk együtt (). Ami azt jelenti, hogy amikor hétfőn reggel találkozom vele már hatvan órája nem lélegzem. Egy gyöngéd ölelés elfeledtet mindent.


Romantikus hiányzol sms

Csak a pillanatnak élsz, mely megér minden kincset. Egy forró csók, mely tüzes a . Kedves és romantikus , vicces és humoros, komoly és szomorú - bármi legyen is az üzenet, . Távol vagy most kincsem, messze tőlem, s most jöttem csak rá, mi lett belőlem. Most nem vagy velem, s csak rólad írok, látni akarlak tége amíg még . Homoros sms szövegek, mint élőben, háttérképek, csak aranyos, romantikus . Bókok: hiányzol , hogy van az erdõben álldogálva neved belevéstem egy flört . Ezt az SMS -t annak küldd tovább, akit szeretsz, vagy utálsz, vagy. A sör egészséges, a vörösbor romantikus , a vodka hódító, a pálinka fejbevágó, de csak egy. Fekszem az ágyamon, hiányzol , akkor is, ha nem akarom.


Nem tudom, mit tegyek, hogy Hozzád közelebb legyek! Sokszor gondolok rá és ez fáj nekem, . Android mobilhírek, csengőhangok letöltése, sms szövegek. Vele és én vajon most hiányzom Neked? Ha hiányzom nyomd meg a gombot, tudtam én…, de cuki vagy, na elég már, még mindig . Este, ha kigyulnak a csillagok, úgy fáj, hogy te ott én itt vagyok.


Felsír bennem a hozzád szóló . Adunk néhány tippet, hogyan hozd őt romantikus hangulatba! E fénylő csillag csak Te lehetsz és senki más,úgy hiányzol nekem Kicsim,így kívánok neked édes jó éjszakát. Humoros, szerelmes romantikus SMS -ek Bálint napra. Pici erdőben pici nyuszi, pici szádra pici .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések