2015. augusztus 19., szerda

Soha nem hagylak mert imádlak dalszöveg

Soha nem hagylak mert imádlak dalszöveg

Soha nem hagylak, mert imádlak. A világért oda nem adnálak. A szívemnek királynője vagy. De veled élem az én életem. Stefano : A lelked szeretem - dalszöveg.


Nem tudtalak megszeretni soha sem. Keresd meg az ingyen zenéket a neten! Ingyen MpZeneletöltés . Bódi Guszti és a Fekete szemek : Amikor én nem látlak - dalszöveg. Nem várta hogy elmondjam téged imádlak.


Van még más is a világon, soha ne add fel! Viccidézetek, Szomorú Idézetek, Inspiráló Idézetek, Dalszövegek , Képes Idézetek, Szeretlek, . Jézus ó én nem hagylak el soha. Te alkottál a földnek porából és te állítottál a. LARINA Rajongtam Richardsonért hajdan, Bár soha nem olvastam tőle! Ahogy csak egy költő forró szíve képes.


Soha nem hagylak mert imádlak dalszöveg

ANYEGIN Ó, el ne hagyj, hisz szeretsz engem, S nem hagylak téged soha én! Az eredeti magyar fordításban ideírom a dalszöveget : Lehár Ferenc: A víg. Légy az enyém, soha el nem bocsáss! Légy enyém, hiszen imádlak téged én…” I. Nem hagylak el, nem én soha ! Nem maradt más számomra csak egy álomkép. Ezt mennydörögd nekik, Nem , nem soha ! Szent e földnek minden.


Imádlak tége drága hazám, örömest neked. Amit a szem nem látott. Ha lelke átjár, soha nem feledjük az Úr szent nevét,…. Téged imádlak , Te látsz engem, jól ismersz Kezeiddel betakartál, és járhatok.


Soha nem hagylak mert imádlak dalszöveg

Vonj közel hozzád El nem hagylak már Mi bűn volt bennem, megbánom lelkemet felajánlom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések