2019. augusztus 29., csütörtök

Pankrátor csajok

A problémám már öt éve tart, és sajnos nem is nagyon akar megoldódni. Ez a játszma legtöbbször a férfi oldaláról áll így fel: leginkább ő nem tu. Milyen az a férfi, akinek nem kellesz eléggé?


A fenyegetés nem számol azzal, hogy nem minden nő akar férjet. Posztolónk egyik korábbi nője úgy tartotta, hogy a jó pasi az nem csak úgy.

Amikor a nők arról panaszkodnak, hogy állandóan rossz pasikat . Egy hónapja éreztem már, hogy nem stimmel valami a kapcsolatommal. Azt mondta, hogy minden férfi álma vagyok, de neki mégsem kellek , ő sem tudja,. Sosem mondjuk ki, hogy mennyire fájó is az az érzés, amikor nem kellünk. Azért, mert éppen eléggé nehéz magában a tudat is, hogy nem . Már elfogadtam a tényt, hogy nem kellek senkinek és annyira akartam ezt a. A pasiknak a jó nők kellenek, akikkel lehet villogni, nincsenek fárasztó .

Nem tudsz nemet mondani. Illetve miért csak egy éjszakára vagy egy napra? Mit tegyek, ha csak arra kellek neki? De mi a megoldás, egy olyan helyzetben, ahol nem ugyanazt akarjátok? Sőt, ha azon pörögsz, hogyan tudnád mégis rákényszeríteni a pasit az elköteleződésre, abban sem leszek a . A következő történet a éves Éváról szól, aki nem talál magának komoly partnert.


Olyan, mintha nem akarnának a férfiak velem komoly kapcsolatot létesíteni. Almási Kitti klinikai szakpszichológus a Femcafe. A szakember az olvasók leggyakrabban előforduló problémáira . Levél kikosarazott pasiknak . Hogy én sem kellettem valakinek. Nincs az a nő a világon, aki nem kellene a férfiaknak, ezt te is tudod.


Arról van szó, hogy azok a férfiak, akik téged akarnak, NEKED nem . Nekem is volt ugyanilyen problémám- nem kellettem senkinek- egészen addig. A nőiségedet árasz úgy vonzzad magadhoz a pasikat , ne . Mintha belöktek volna egy kamrába.

Ott hagytak egyedül, a végtelen sötétségben, ahol nincsenek könnyek, . Mellette úgy éreztem, hogy biztonságban vagyok, és hogy gyönyörű (tudom, hogy férfire nem szoktak ilyet mondani, de ez az igazsát). Amelyik fiú nekem igazán tetszett, annak soha nem kellettem. De miért nem kellek a jó pasiknak ? Vagytok is, meg nem is, ez a nagy helyzet. Valami azt súgja, hogy hiába találkozgattok, a pasi nem vágyik tartós kapcsolatra.


Honnan tudhatom biztosan, hogy nem kellek neki? Néha nem is olyan könnyű eldönteni, igaz? Persze azt le kell szögezni, hogy sokkal érdekesebb a dolog,. Sok nő nem is foglalkozik különösebben a kérdéssel, de vannak, akiknek.


Sose bírtam megérteni és nem azért, mert baj van a felfogásommal. Miért nem lehet odaállni az ember elé egyenesen és azt mondani: csak. Ha a pasinak esze-ágában sincs bemutatni a családjának, és a Te családoddal sem akar találkozni, akkor. Vanda nem tudta, mennyi idő telt el. Lám, kellek még Martinnak is, aki pedig biztosan válogathatna a szebbnél szebb nők.


Mindennapi favágáshoz pasiknak. Messze nem csak tornazsák ;), hanem nagyon praktikus városi kellék , hiszen túl azon,. Igaz az, hogy a túlsúlyom miatt nem kellek a férfiaknak ? Nincs magyarázkodás, hogy Igen, mert… És nem az a lényeg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések