2019. október 22., kedd

Vizsla kennel

Vizsla Kennel ASPER Petrus. Luppa-Vadász Fickó - Magor Lelkes) Mother: Magor Örzse (Mátai Hetyke - Magor Jeles) Pedigree Bred by Magor kennel. A Kennel alapító szukája Parlagi-Vadász Bársony Csengő lett, akiben megtaláltuk azokat az értékeket, amit egy magyar vizslától elvárunk.


Magyar vizsla tenyészetek listája. Miczek Zsófia vagyok, a világon munkában és küllemben legeredményesebb drótszőrű magyar vizsla tenyészetének, a Zöldmáli Kennelnek a tenyésztője. A magyar vizsla bárki bármit is mon egy.

Varga Katalin , állattenyésztő üzemmérnök vagyok a Vadászfai - kennel alapítója és tulajdonosa. A PITYPANG magyar vizsla kennel gazdái: Füzesiné Szegvári Zsuzsa, Füzesi. A tulajdonos még nem küldött leírást a kenneljéről.


Amint küldi frissítem az oldalt. Osadczuk Csaba vagyok, a Gyurkóvári rövidszőrű magyar vizsla kennel alapítója és tulajdonosa. Sugarvizsla of Hungary kennel. You become responsible, forever,.


It is a part of the Hungarian folklor and . A Skyrocket kennel bemutatója.

Meridien-Mons magyar vizsla kennel honlapján! Mayer Istvánné vagyok, a magyar vizslák . Nem vagyok a kenneltartás híve, kutyáink a nap túlnyomó részét velünk töltik az udvarban ill a házban. De mivel már kutya boldog . Kedves Látogató, Engedje meg, hogy néhány mondatban bemutatkozzunk! Uit het 2de nest is Olga . Sire: Ben z Liderovic, . Your Choice Kennel is a small kennel where our dogs lives indoors! We want to breed healthy individuals with good and sound exterior!


PROUDLY CREATED WITH WIX. LIGETSZÉPE HUNGARIAN VIZSLA KENNEL . Nyanya és Kuruc párosításból: Bővebb információ a “KÖLYKÖK”menüpont alatt! Néhány mondatban szeretnénk bemutatni a Nádberki Vadász Kennel jövőképét. Aranyszabja-Földi kennel honlapját.


Dán László vagyok a kennel tulajdonosa. United Kennel Club 1E. Weimari vizsla tenyészet. Kutyáink mezei, vízi versenyeken, vadászatokon és a show világában is bizonyítottak.

Powered by Create your own unique website with customizable templates. Reméljük weboldalunkon megtalálsz minden számodra fontos információt! Kellemes böngészést kívánunk képeinkhez.


Magasparti Rutinos Kennel magyarvizsla kennel. Friss blog bejegyzések.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések