2019. július 3., szerda

Oda vagyok érted idézetek

Sose várd másoktól, hogy megtegyék érted azt, amit te nem vagy hajlandó megtenni. Elveszítem az önuralmam, amikor veled vagyok. Szép idézetek minden formában! Magányos éjjen lásd a sok csillagot… én most veled vagyok akkor is,.


Oda mennék hozzá de nem merek… attól rettegek, hogy te azt mondo már . Alig pár napja öleljük egymást, mégis olyan rég, hogy sosem vagyok egyedül.

Szerelmes szívem érted epe a világon mindent megadnék neked. Bárcsak tudná hogy mennyire oda vagyok érted. Talán még meghalni is képes lennék érted. Aztán rájöttem odavagyok érte. Annyira oda vagyok a mély hangjáért.


Tudo hogy mennyire oda vagyok érted . Idézetek , meg minden ami leköthet. S talán boldog vagyok ,de sehol sem talállak,s csak kusza gondolataim erősítik vágyam.

Már nagyon régóta ismerlek téges teljesen oda vagyok érted. Amikor veled vagyok , teljes a világom. A kategóriához 4idézet tartozik ( bővebb infó). Jó lenne, ha oda is követni tudnálak.


Nem is hagylak Téged el én már soha, soha! Szeretlek Életem oda vagyok érted. Boldog vagyok hisz szerelmemet te kérted! Ezt a teljes odaajándékozást szolgálja az, hogy az embert személyisége legmélyén érinti a szerelem. Remélem, egyszer mindenki elfogad olyannak, amilyen vagyok ,. Közel érezlek magamhoz régen,.


Percről-percre egyre jobban. Kezed prnmra hull, elalv nyrfag, de benned alszom n is, nem vagyok ms vilg s. Nem szeretek birtokolni, Nem akarom a lelkedet, nknt kell odaadnod , Trd fel ht . Merd kihozni magadból ez az embert akinek . Régen a szerelmek csak úgy odalettek. Több százszor mondtam, hogy igen, jól vagyok , de egyszer sem éreztem igazán.


Hogy majd egyetlen egyszer nem értesz meg, én pedig megrémülök.

Fejest ugrasz a hitbe, bízol a másikban, feltétel nélkül átadod magad! Nem elveszi, hanem odaadjuk. MoksaPhoto : Esküvői idézetek gyűjteménye egy esküvőfotóstól.


Kik szerelemből mindent odaadnak. Te értelmet és fényt adsz minden. Ezek az esküvői meghívó idézetek alapként szolgálnak arra az esetre, ha még nincs.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések