2017. október 17., kedd

Hiányzol idézetek

Azt hiszem, nem is veszek levegőt, amikor nem vagyunk együtt (). Ami azt jelenti, hogy amikor hétfőn reggel találkozom vele már hatvan órája nem lélegzem. Minden veled töltött perc csak erősíti bennem a vágyat, hogy még több percet töltsek veled.


Olyan boldog, hogy azt talán . A világban () számtalan szépség van, amiket magamba gyűjthetek, s eggyé válva szépítik az életet.

De hiába minden szépség, ha a legfontosabb hiányzik . További gyönyörű szerelmes idézetek – “ hiányzol ”: “Amikor valami hiányzik, akkor tenned kell valamit – ez egy hívás a magasabb és magasabb csúcsok felől. Hiányzol mit is jelent ez nekem? Nekem a Te hiányod olyan mint a tüdőmnek a levegő,a szívemnek a Te szívenélküled még az élet se . Nézd fenn az égen, hogy ragyognak a csillagok, Hullanak könnyeim tudo hogy fáj nagyon.


Ha itt lenél kérdeznéd mi bajom, Csak annyit mondanék hiányzol . Fedezz fel ötleteket a következővel kapcsolatban: Motiváló Idézetek.

HIÁNYZOL , egy kicsit nagyon, egy kicsit gyakran, és egy kicsit minden nap. Ez itt az Ön idézetének a helye. Küldjön be Ön is idézetet az oldalra!


Nem te hiányzol ,csak az akit láttam benned és az érzés,amit magamnak hazudtam! Fekszem az ágyamon, hiányzol , akkor is, ha nem akarom. Nem tudom, mit tegyek, hogy Hozzád közelebb legyek! Sokszor gondolok rá és ez fáj nekem, . Alig van úgy, hogy ne téged látnálak magam előtt. Néha csak a szemedet vagy a mosolyodat, meg ahogy jársz, a rugalmasságodat, a mozdulataid ívét, a lépteid . Megtanultam, hogy várni a legnehezebb, és szeretnék hozzászokni, tudni, hogy velem vagy akkor is, ha nem vagy mellettem.


Távol vagy most kincsem, messze tőlem, s most jöttem csak rá, mi lett belőlem. Most nem vagy velem, s csak rólad írok, látni akarlak tége amíg még . Biztos vagyok abban, hogy sem. Igézet Guru - Szeretjük az idézeteket.


Képtalálat a következőre: „ hiányzol idézetek ”. Ez az egy szer olyat tesz a látásoddal, hogy eldobhatod a szemüvegedet.

Utálom azt a pillanatot, mikor még itt vagy, de már tudom, hogy elmész. Egy napon felébredtem, és észrevettem, hogy hiányzik. Ez a legnyomorultabb érzés.


A vágy fogságában hiányzol ! Pozitív Gondolatok, Idézetek , Motiváló Idézetek , Idézetek Az Életről, Pozitivitás. Szép szerelmes, romantikus vagy hiányzol idézetek ? Fórum, tapasztalatok, kérdések, válaszok. Mindig itt vagy velem, mégis oly távol, csak én tudom, hogy mennyire hiányzol.


Ha egy könnycsepp gördül végig az arcunkon, Az azért van, mert szeretünk és hiányzol . Szerelmes versek, idézetek , rövid szerelmes üzenetek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések