2017. február 20., hétfő

Nem érez irántam semmit

Nem érez irántam semmit

Amennyiben még nem vagy éves, a böngésződ Vissza gombja. Felvetettem azt az elvet, hogyha nem érez irántam semmit én nem szeretnék vele többé beszélni. Ha viszont semmit nem látsz a férfi arcán, miután te bevallottad.


Nem érez irántam semmit

Vagy érez irántad valamit, vagy nem. Nem szabad mentegetned. Mint minden, a hajápolás is elsősorban belülről faka ha nem vagy egészséges, nem eszel jól és nem iszol eleget, akkor hiába próbálod . Mit gondoltok ez azért van mert érez irántam és esetleg ő is kívánt vagy.


Bingley nem érez irántad semmit. De most, hogy tudom, Joe még mindig érez irántam valamit, szeretném megbeszélni. Joe azt mondta, hogy már nem érez irántad semmit , és én hiszek neki. Garth nem érez irántam semmit.


Nem érez irántam semmit

Túlságosan megszenvedtem a hiányát ésrég nem voltam olyan erős,. Ha nem mellettem döntött, mert már nem érez irántam semmit , meg fogja mondani. Soha nem próbáltuk meg. Drew mintha mondani akart volna még valamit, de végül csak bólintott, és átlapozta a . Miért nem lehet tudni, mit éreznek egymás iránt az emberek?


Mert olyan nem létezik hogy nem érez semmit, éreznie kell! De már összeszedtem és valamiért nem érez semmit. A szíved csak érez , és neki mindegy, hogy amit érez , az szeretet, szerelem,. A szívednek mindegy, ő nem gondolkodik erről, ő csak érez. Hogy tudott volna valakivel úgy együtt élni, hogy nem érez semmit ? Azt mondta, azért, mert nem érzett irántam semmit.


Gondold végig: megérné együtt lenni valakivel, ha az illető nem is érez irántad semmit ? Te is megérdemle hogy valaki úgy szeressen, ahogy az neked örömet . De aki nem érez irántam semmit , az nem mond olyanokat, hogy olyan szép szemed van vagy nagyon szép a hajad. Mért nem mondta, hogy ő már nem érez úgy, és hogy ő már nem szeretne. Semmit sem tehetek nélküle. Megváltoztathatatlanul érez irántam , de nem is egyszerűen csak érez … Magába vonz . Az emelés végén mélyen a szemeibe néztem, de nem csókoltam meg.


Egyáltalán nem érez irántam SEMMIT ! Annyira nagyon szeretném megfogalmazni azt a fájdalmat, amit érzek, de egyszerűen nem megy. A lány elmesélte, hogy Joci novemberben otthagyta a közös albérletben, mert a volt párja rosszul lett, és hat hónapig nem is költözött vissza hozzá. Ez az egyik fő jele annak, hogy érzelmeket táplál irántunk , és már . Amíg ez nem történik meg, addig semmit nem tudhatunk biztosra,. Az is lehet, hogy más érez valamit irántunk , amit viszont mi nem érzünk.


Az, ha csak hangoztatja, hogy milyen nagyra tart, nem jelent semmit önmagában. Kimutatja, amit érez irántad . Sajnos azonban gyakran előfordul, hogy egy kapcsolat kezdetén a lány nem vállalja fel az új pasit, inkább húzza az időt. Miért fordul meg a fejemben, hogy több is lehetek annak, aki nem akarja, miért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések