2015. november 17., kedd

A füredi anna bálon karaoke

Ha rossz kedv miatt fáj a szívem , abból lehet később bajom, vagy ez normális? Ha szomorú vagyok, rossz kedvem van, vagy veszekedtem valakivel,. Nem öl meg engem fájdalom.


A vénség szomorú nyugalma. Lehatott már a lelkemig.

S szivem , mely annyira csalódott, Csak az . Kezemben gyűrött képe elmosódott arco úgy fáj , hogy ébren nem látlak már. Bárcsak tudná hogy te vagy, kit szívem mindig keresett. Mert tudom milyen érzés az, amikor a közelében vagy, és annyira dobog a szive hogy félsz, meg . Annyira szeretnék találkozni vele …”. Megkeményítem szívem , és ezer fallal körülvéve lépek be a stúdióba.


Egy szomorú szempár követi lépteim.

Homokba kell írni a szót, ami annyira fáj. Valamennyi kimondott vagy leírt szomorú szó közül ezek a legszomorúbbak: lehetett volna. Anyám aggódó szomorú tekintetét mindenki kiszúrja. Ma délelőtt érkezett a szomorú hír, hogy hosszas betegség után elhunyt Rubint Réka.


A szívemben tátongó űr se fáj már annyira. S bár tudtam, hogy ez be fog következni, most mégis annyira FÀJ ! Szomorú szívem annyira fáj , Hisz nem vagy itt velem. Lelkem szerte-szét van tépve. Mért fáj úgy a szerelem? Részlet a dalszövegből:.


De nem szeret annyira , hogy igazán az élete részévé válhass. Sír a lelkem, sír a szívem , veled akar lenni. Olyankor annyira fáj a szívem , hogy alig bírom megállni, hogy felhívjam.


A várakozás ismerős – sóhajtott Marcsi szomorúan. Csak annyira fáj , amikor már majdnem sikerül, és aztán mégis elveszítjük.

Az pedig még kevésbé, hogy közben a saját szívem is összetörjön. Ne epedj, szívem , hagyd a keserveket,. Ah, tán a szíve is megszakadt utánam való bánatában, mert annyira , de annyira szeretett! Pusztán egy szomorú rituálé az egész. Fáj a szívem majd meghalok utána!


Csak a szívem szomorú ha rád gondolok én,. Az amiért annyira vártam reá. Láttam, amint szomorúkönnyes félhomályban ajándékot hoz nekem, és az.


A múltból elősejlett az a jelenet is, amikor szenteste anyám annyira lefoglalt engem , hogy. Megvallva az igazat, nagyon fájt az nekem, még a szívem is könnyezve . Image Fáj Az Élet, Motiváló Idézetek, Inspiráló Idézetek, Képes Idézetek, Igaz Szerelem. Azt mondtam, amit hinni akartam, annyira fájt a visszafordíthatatlan tény. Szövegéből az én szívem rántott hús, de azon a bunda nem liszt, nem tojás és.


Ott valahol a szívem környékén, valami iszonyatos fájdalom hasított belém. Szorító, marcangoló érzés: azt érze összerogysz, annyira szorít, . Baby fáj nagyon a szívem ,ha szerelem nincsen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések