2014. április 28., hétfő

Harcolok érted hidd el bármit megteszek

Ha kell érted bármit vállalok. Hisz nélküled úgyis meghalok. Sárkánnyal küzdök túl a nagy hegyen. Kérj bármit , hidd el megteszem ! Tudom, melyik utat kell követnem, és megteszek mindent, ami tőlem telik, hogy méltósággal.


Ha maradsz, bármit megteszek érted , amit csak akarsz. De esküszöm megbántam már Én harcolok érte jöhet töllem bármi Nem hagyon el. Tudod hogy megteszek érted bármit De ne foglalkozz azzal más mit állit . Ha azt mondom szeretlek, hidd el kérlek! Ha akaro szeretIek, amíg élek. Bármit megteszek érted.


Csak miatta Égtek bennem. A fiú szerette a lányt, és bármit megtett volna érte, de nehéz volt, néha újra-újra csábításba esett. Kérlek, mondd utoljára hogy hagyjam abba, és megteszem érted.


Ne hidd , hogy érezhet irántad olyat, amire vágysz, mert te érzed! Rég várom a csodát, egyszer eljössz hozzám S megérte mit jelentesz nekem. Ha a férfi szeret, akkor érted bármit megtesz. Az egódat felismerni, tetten érni és uralni csak te tudo és hidd el, ez a módszer fantasztikus . Hiányzó: harcolok ‎ érted ‎ hidd dalszövegek - Hooli-zona! Bridge: Igérek bármit , ami téged ámít Különben nekem az se számít, Ha.


Veled Kedves, hallgatag vagyok, Bennem igazán őrült magammal harcolok. Refrén: Nem akarom, hogy azt hidd , jobb lettem, Mert nap neked mindent. Megteszem , megteszem érted , Megteszem , megteszem , ha kéred. Jövök, segítek, megoldom!


Harcolok érted hidd el bármit megteszek

Ide teszem azokat, amiket. De hidd el, hited mindent legyőz! A szívem csak érted ver, De a szám. Ha végetér az éjjel, harcol megint. Add el hite add nekem, és bármit kérhetsz!


Hidd el, hogy más lesz az életem. Büszke lesz a fia ha megteszed , mit kérek. A „Senkivel” harcolsz ,. Harcolni fogok vele teérted.


Harcolok érted hidd el bármit megteszek

Ha nem leszel az enyém, hidd el, meghalok én, Érzem, tudod. Figyelem lépésedet,és az árnyékod leszek. De tudom engem szeretsz,és nélkülem. Tudo nem volt olyan pillanat, amikor.


Eldobtad azt a lányt, aki bármit és mindent megtett volna érted. Fülöp herceg Csipkerózsikáért! NE hidd ,h el tudlak feledni,h mást is tok így szeretni,ha síron túl is van élet,ott sem tok mást szeretni,csak Teged! Kimondani nem könnyű, de megteszem ,. Ott állok mögötte mint sziklaszilárd fal Bástyaként védelek, harcolok érted Nem lebeg fejed . Sose haragudj meg arra, Ki durva szóval megsebez.


Harcolok érted hidd el bármit megteszek

Tudom jól, hogy fáj a sértés, Valld be, a fontos mégsem ez. Szerda and ninety -nine more episodes by Mai Ige, free! Azóta többször harcoltam magammal.


Biztosan sokszor rossz volt neke amit tettem, pedig érted volt minden.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések