2019. július 1., hétfő

Vágyakozás hiányzol

Csodának látlak én tége azért hiányzol. Könnyeimmel vetekszem, úgy hiányzol. Fekszem az ágyamon, hiányzol , akkor is, ha nem akarom.


A vágyakozástól az élvezetig támolygok, és az élvezetben elepedek a vágyakozás után. Vágyakozás , hiány - Versek, idézetek, képek. Itt ülök egyedül, földön kuporodva.

Várom, hogy valaki vállam . Ne hid hogy hiányzol csak jó lenne, ha itt lennél. E szerelmet s vágyakozást , mit iránta érzek Én! Te légy a tűz, te légy a . Most karodba bùjnék, mint annyàhoz a gyermek, nem hiànyzik semmi csak szorosan ölelj meg.


Az egèsz vilàg ott van. Te karjaidban, nincs amire . Vágyom kecses ujjainak gyöngéd érintéseit.

Mint a durva márvány, szobrászának kezeit. Vissza a Kategóriákhoz. Istenem, mennyire hiányzol ! Gyűlölöm, hogy várnom kell, míg illendő órákban láthatlak, és éjjel nélküled kell feküdnöm. Hiányzik, hogy meghallgass, hogy . Tumblr is a place to express yourself, discover yourself, and bond over the stuff you love.


S csitítgatom szegényt, Nekem nyilik minden . Kereskedelmi felhasználásra. Mindig itt vagy velem, mégis oly távol, csak én tudom, hogy mennyire hiányzol. Ha álmodom, nem tudom, hogy mi a jó és mi a rossz. Emléked futára,Nem jó ez így,Élmény! Te hiányzol , aki mellett megnyugszik a szívem, kinél most már.


Címkék: nő férfi szerelem vágyakozás kapcsolatok érzelmek. Mit fogok most csinálni? Belé csak beléd helyeztem a bizalmam, így . Csak a vágyakozás növekszik. Megcsókolta Sloant, és ebben a csókban benne volt mindaz a félelem és vágyakozás .

Please try again later. A csend vágyakozással és szomorúsággal tele. Szerelem, vágyakozás , hiányzol.


Reményik Sándor: Búzavirág a magyar határon (Bakó Antal) Horváth István: . A kastély zord pillérei közé kúszik sötét fátyolként az érzés. Ilyen kínlódással, vágyakozással , áldozatosan. Nem te hiányzol ,csak az akit láttam benned és az érzés,amit magamnak hazudtam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések