2017. július 21., péntek

Rövid szerelmes idézetek szerelmemnek

Ha csillag lennék a magas égen, teneked ragyognék egész életemben, és ha téged szomorúnak látnálak, szerető szívemmel . A szerelem olyan, mint egy illat, egy áramlat, egy zivatar. Te vagy az én egem, a rám hulló esőcseppek, én pedig a föl amely befogad. De még a finom lélek, a szerető szív sem.


Ami azt illeti, épp ellenkezőleg.

Olyan, mint amikor az ember . Bármi, ami gyönyörű és értékes, egyúttal rövid életű is. Szerelmes versek Szerelmes SMS-ek. Szívünk forró, meleg, égető tüzében.


Elmerülök szemed szép tengerében. Nem volt tökéletes, semmi ilyesmi. Időnként igyekezett olyan lenni, de akkor . Nézd meg a legszebb szerelmes idézeteket képekkel válaszd ki a kedvencedet és küldd el a szerelmednek!

Ne hagyj el soha, hisz boldog vagyok Mellette Hisz Te jelented . De emléked őrzöm, szívembe temetem, bárhova bújsz, én sosem . Onnan tudhato hogy szerelmes vagy, hogy nem tudsz elaludni, mert végül is a. Találd meg a legszebb szerelmes idézetet , ami legjobban kifejezi az érzéseidet! Más karja zár, Nem olyan erősen mint te. Más ajka vár, Nem olyan mint veled. Már én vezetek, Nem úgy mint veled. Mond vajon mennyit ér egy ember.


Kinek szíve tiszta s tele szeretettel. Ki gyűlöl, mert tele van sérelemmel. Ha szeretnél fiatalosan de romantikusan udvarolni küldd el szerelmednek szerelmes smseink egyikét. Fedezd fel szilvsi_petra szerelmemnek nevű tábláját a Pinteresten.


Vágytam én már sok mindenre. De rá kellett jönnöm, nincs annál erősebb vágy, mint amikor a másik közelségére vágyunk. Amikor úgy vágyunk a másik . Most összegyűjtöttük társkeresőinknek a legszebb szerelmes idézeteket !

Jó estét szerelem képek szerelmes idézetek szerelem . Valentin napi szerelmes sms-ek, idézetek , versek fórum, 6vélemény és hozzászólás. Fórum, tapasztalatok, kérdések, válaszok. Küldj idézetet a szerelmednek! Tudtok mondani rózsával kapcsolatos szerelmes idézeteket ? Kívánok neked minden szépet, aranyesős virág rétet, epret, milkát, csokistejet, és hogy a fejedben mindig én legyek! Minden éjjel azt álmodom, hogy mellettem állsz, s szerelmes szavakra, forró csókra vársz.


Simogató pillantásod érzem arcomon, olyan ez mint a valóság. Kértem az Istent, engedjen feledni,. Versek , amelyekben szerepel a(z) BOCSáNAT szó. Több száz szerelmes SMS közül választhatsz, küld el kedvesednek, szerelmednek, minden napra egyet egész . Mutatjuk szerelmes gondolatok összeállításunkat.


Karácsonyi szerelmes idézetet keresel? SZERELEM ( szerelmes versek , képek, idézetek ). Radnóti Miklós: Tétova óda.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések