2015. június 18., csütörtök

Egotista jelentése

Nagyon irigy vagyok rad meg van mindened baratok meg minden inadanak teged a. Angolul magyarul es elvileg olaszt meg franciat is tanultam de sokat ne . A harmadik csak rámnézett hitetlen, Nevetni kezdett és én is. Irigy Hónaljmirigy: Spájz Görlz Vagyok . Vagy tévedett, aki benned hitt. Spice Girls vagyok , a bárpulton ájulj át. Angol licenc, de magyarul jobban áll.


Tegnap délelőtt a bevásárlás előtt még a kocsiban ülve jött rám az ihlet. Elismerem – Hogy baromi gyakran írigy vagyok. Az angol nyelvű íratlanul mondott bókokat csak a benyomást károsíthatja.


Nem számít, milyen őrült vagyok rád . Hogyan spóroljunk a babaholmival? Csúnyán néztek Rád az étteremben, esetleg megjegyzést is tettek? A család mostanság Pesten él, a feleség magyarul, az apa angolul . Most ott tartunk, hogy hetente többször otthon is rám szól: Daddy, lets talk in English. Irigyelem őket, akiknek sikerült, de nem vagyok éppen elkeseredve.


Egotista jelentése

Most akár elmonhatod rólam,hogy irigy vagyok ,de csak reálisan probálom. Minél szebb egy virágszál, a gyomok annál irigyebben nézik. Egy másik, korabeli kislánytól kapott amfetamint egy hatéves angol . Markó a „My name is Markó”-n kívül egy mondatot sem tudott angolul , márpedig. Szendrő egy idő után irigy lett rá. Egyikünknek mennie kellett.


Amikor mentem haza, puff, rám küldött egy sorozatot! Vidám vagyok , ollyan, mint egy iskolásgyerek a szünnapokon. Fájdalom hogy olly ritkán van alkalmam tapasztalásból merítni ez irigylendő állapot . Szió, hátja, mondhatjuk hogy mázlista vagyok de most is mindjárt bőgök mert annyira rossz kedvem van meg.


Ha gőgös és irigy természete nincs, Doniphan is kellőleg méltányolta volna társa. Ha szólnál, nagy enyhülés volna rád nézve és rám nézve is! A hangulatjel vagy emotikon (az angol megfelelője, a smiley kiejtése alapján néha: „szmájli”) nyomtatott írásjelek olyan sorozata, amely egy emberi arcot formál, . A további oldalakra vezető aktív linkek is biztosítják, hogy a többre vágyók tovább kalandozhassanak, de az alapokkal ismerkedőket. Rád , a példaképemmé váltál, úgy. Ha irigy ember lennék, akkor sárgulnék a sokoldalú tehetséged . Red Hot Chili Peppers-től a Road Trippin.


Mariah Carey-től úgyis letiltották a kis irigyek , hmmm. Az autóbuszban egy utastársam rám ordított:- Mondja, maga süket? Azt súgják a hátam mögött, irigy vagyok , mert elismerem, hogy mások. A tévé szerint sovinista vagyok , nem is vagyok magyar, mert nem tudok angolul ! Tudo én inkább vagyok egyedül, mintsem egy olyan kapcsolatban éljek,. Tudom, hogy máson jár az eszed.


Egotista jelentése

Dobhatok egy páleszt, mivel miniszter vagyok. A tisztelt házban, vár rám egy titkos randevú. Gondoltam jelzem, hogy sokat gondolok rad ! Azért ne haragudj rám , drágám, csak azt lás hogy nagyon-nagyon nehéz.


Nem ismernél rám , és folyton rosszul vagyok , egyre kapom a kinininjekciókat. Most nagggggggyon irigy vagyok Rad !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések