2018. szeptember 21., péntek

Hála angolul

Szerelmes versek, idézetek fórum, 3. Kínzó vágy gyötör,hiányod majd megöl, nem bírom ki nélküled. Hogy fussak, szaladjak tehozzád. Kicsi szerelmem nem bírom nélküled ! Az ágyam oly magányos és hideg.

Sajna én ezt nem tudhatom ezért szívem oly gyorsan dobog. Szeretlek és te vagy az életem lényege nélküled az életem már semmit se érne. Nem terveztük, de szerencsére így alakult,. Felnőttem, már nem vagyok az a kislány aki voltam,. Pillanatnyilag nem tudom elképzelni az életemet nélküled.


Csak azt nem tudom, hogy ugyanígy érzek-e majd három hónap múlva is. Ez az, amit te sem tudhatsz . Először azt hittem, nem bírom nélküled és így is volt.

Hogyan tudnék élni nélküled ? Villámlik, háborog az ég, nem tudom meddig bírom nélküled még. Elviselhetetlen az élet. Lelkem újra él, És fáj ha rád gondolok, Mert nem vagy velem. Mélyen belenézni, És elmondani, hogy nélküled.


Nem hiszem, hogy valaha is képes leszek végig nézni újra téged valaki mással. Azt ahogy más csókolsz. Mi lenne nélküled , tán nem is léteznék,. A gyönyört, mit adhatsz, nem bírnám érezni!


Idézetek , amelyekben szerepel a(z) NéLKüLED szó. Dörög, villámlik, háborog az ég, nem tudom meddig bírom nélküled még. SZERELMES VERSEK, IDÉZETEK. Ha feladom elveszek, elveszek nélküled. Nem bírom tovább, mélybe ugranék.


Aki nem sírt, az nem is szeretett, mert a könny és a szeretet egy napon született. Mondhatod , hogy tul vagy rajta édes , de bármilyen idézetet olvasól ő jut róla eszedbe. Hinned kell nekem, mikor azt mondom, elveszett vagyok nélküled.

Nélküled üres minden képkeret és világtalan az egész világ. Sose felejts el mosolyogni. Még akkor sem,amikor szomorú vagy. Soha többé nem akarlak elveszíteni! Rájöttem, hogy mindig fájdalomból írok, Remélem, nem veszed zokon.


S minden kínom egy pohár borban áztatom, És talán még kettőben. Ha idebújsz mellém, el nem engedlek, mert én téged örökké szeretlek. Mosolyommal hódítva nálad csak jobbat kaphatok.


Itt még több idézetet olvashattok, minden féle témában. Ma sírtam, de nem azért mert hiányoltalak. Porig aláztam nevemet s te nem értetted nem bírom nélküled.


Nem értette olyan vagy mint a levegő perc s fuldoklom nélküled. De akkor sem bírom nélküled. Miért nem tudsz egyszer komolyan viselkedni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések