2018. március 28., szerda

Szeretem őt idézetek

Egyek vagyunk, nem lehet mit tenni, semmit sem tehetek, csak ölelni őt örökké. Vele akarok lenni ma, holnap és egész életemben. Idézetek a szerelemről és a szeretetről.


Pedig tudo hogy hús-vér ember ő. Másokat viszont azért szeretek , mert különböznek tőlem. Téged azért szeretlek, mert hozzám tartozol, őt azért, mert nem tartozott hozzám - az, hogy téged .

Hát egye fene, itt vagyunk, szeretem őt. Talán kevésbé szeretném, ha ő nem szeretne ennyire. Ez a kétfelől áramló érzés összefonódik, meghatványozzák . Kapjátok be min én akkor is őt szeretem. Minden percben jobban köt magához. Egész életemben a szőke hercegre vágytam, de sosem találtam rá.


A kategóriához 4idézet tartozik (bővebb infó). Hajnaltól napnyugtáig, az életem végéig.

Gondolatok, idézetek a szerelemről. Még Kaliforniát sem ismered. Aztán idővel rájövünk, hogy Ő is ezen a Földön él - és épp ez a lényeg! Sírni tudnék annyira szeretem őt. Ez itt az Ön idézetének a helye.


Küldjön be Ön is idézetet az oldalra! Ha lelkem halott a testem is meg kell ölni. Fáj, őrülten kínoz a fájdalom. Hogy soha többé nem láthatom. Az ember akkor szeret valamit igazán, ha elfogadja benne azt, amit nem szeret.


Mondhatod , hogy tul vagy rajta édes , de bármilyen idézetet olvasól ő jut róla . Egy idézet neke ha szeretsz valakit, s ő visszaszeret. Olyan idézeteket gyűjtöttem, amelyek segíthetnek megküzdeni a. Borzasztó érzés, amikor valaki olyat szeretsz, aki nem szeret viszont. Fel akarok ébredni a rémálomból, és arra kelni, hogy már nem szeretem őt többé_!


De együtt járunk, virágot adok neki, boldog szemébe nézek és azt mondom, mennyire szeretem őt. Ez mindig így van a lehetőséggel: ez az ő furfangja. Amikor egy gyerek hosszú -hosszú ideje szeret téged magadat, akkor attól leszel igaz.

Aki szeret , ezt teszi. A szívében őrzi Őt , ott védi, oltalmazza. Néha fájdalmas dolog ez. Nem tudom, kivé válunk. Mert néha úgy kell engedni élni, hogy valóban nem . Csak mert valaki nem úgy szeret tége ahogy te szeretné az még nem jelenti,.


Itt vannak a legjobb szeretlek idézeteket , melyekkel meglepheted Őt. Mindig is szerettelek , és mindig is szeretni foglak. Szeretlek idézetek a párodnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések