2018. január 29., hétfő

Székesfehérvár munkaügyi központ tanfolyamok 2018

Versek, idézetek a házasságról, Rövid ismertető:Csodálatos idézetek és gyönyörű fotók. Kész vagyok feláldozni az életem, és odaadni mindenem. Vigyázz rám, mert olyan vagyok mint egy törékeny virág, Mikor itt. Veled leszek egy kis időre, . Nem akarok mást csakhogy Te is boldog legyél velem.


Jó veled mert odabújsz hozzám,.

Ha fázok Te gyengéden ölelsz,. S ha beszélek mindig rám figyelsz. Ha rám nézel szemed ragyog,. Boldogságban veled élni, ezt sohasem felcserélni, Így legyen. A boldogságot csak az bírja el, aki elosztja.


Válogassatok kedvetekre a következő esküvői idézetekből ! De bármilyen messze is vagy tõlem, ott vagyok veled - szívemet érezze a szíve . Amikor távol vagyunk a szeretett lénytől, minden járókelő őrá emlékeztet.

Bízok benne mert vigyázol rám. Idézetek a szerelemről, barátságról, házasságról. Mindent tudok róla kedvesem, nem vagyok kém, csak szeretlek.


Ha ezt az SMS -t kitörlöd: szeretsz, ha elmented: akarsz, ha figyelembe sem. Mert melletted az élet oly. Nem gondolsz rá, hanem érze hogy veled van, benned él.


Boldogan elfutnék veled egy sűrű vadonba,. Nincs nagyobb boldogság , mintha szeretnek bennünket. Ez itt az Ön idézetének a helye. Küldjön be Ön is idézetet az oldalra!


El se hisze hogy mennyire boldog vagyok amikor veled beszélek. Millió puszit küldök én am neke szeretlek nagyon és boldog vagyok veled. S ha néha egyszer- egyszer rosszaságot teszek, akkor is . Ne hagyj el soha, hisz boldog vagyok Mellette Hisz Te jelented nekem.


Te érezteted velem , ki is vagyok,. Már látom, mi fáj neke keserves és boldog emlékeid mintha az enyémek lennének. A szív kérdi: - Mi lesz velem ?

Böngéssz a legújabb esküvői idézetek között majd találd meg hozzá a legszebb meghívót. Azóta szebb lett minden,. Szeretlek és boldog vagyok , hogy te is viszonzod ezt. További idézetek a Szerelemről:.


MoksaPhoto : Esküvői idézetek gyűjteménye egy esküvőfotóstól. A házasság csak akkor adhat boldogságot , ha a célunk egy és ugyanaz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések