2015. július 15., szerda

Idézetek veled boldog vagyok

Minden veled töltött perc csak erősíti bennem a vágyat, hogy még több percet töltsek veled. Olyan boldog, hogy azt talán már nem is . Nem azért szeretlek, aki te vagy, hanem azért, aki én vagyok melletted. Csendes érkezés, boldog ébredés, puha ölelés, izgalmas felfedezés, szelíd érintés, lágy dallam, könnyed szárnyalás, valóra váló csoda.


Csak egy érzés, a boldogság és már indulsz is hozzá sietve? Amikor veled vagyok nem kell azon fáradoznom, hogy boldog legyek.

Amikor hozzám bújsz, azzal melengeted szívem, gyengéden átkarolsz, úgy érzeveled beteljesedek. Kezdőlap szerelmes idézetek . Idézetek és versek minden mennyiségben. Ha ezt az SMS -t kitörlöd: szeretsz, ha elmented: akarsz, ha figyelembe sem. Boldog vagyok , mikor veled kelek. Mert melletted az élet oly.


Nem gondolsz rá, hanem érze hogy veled van, benned él. Nincs nagyobb boldogság , mintha szeretnek bennünket. Ez itt az Ön idézetének a helye.

Küldjön be Ön is idézetet az oldalra! El se hisze hogy mennyire boldog vagyok amikor veled beszélek. Millió puszit küldök én am neke szeretlek nagyon és boldog vagyok veled. S ha néha egyszer- egyszer rosszaságot teszek, akkor is . Ne hagyj el soha, hisz boldog vagyok Mellette Hisz Te jelented nekem.


Te érezteted velem , ki is vagyok,. Már látom, mi fáj neke keserves és boldog emlékeid mintha az enyémek lennének. A szív kérdi: - Mi lesz velem ? Böngéssz a legújabb esküvői idézetek között majd találd meg hozzá a legszebb meghívót. Azóta szebb lett minden,. Szeretlek és boldog vagyok , hogy te is viszonzod ezt.


További idézetek a Szerelemről:. MoksaPhoto : Esküvői idézetek gyűjteménye egy esküvőfotóstól. A házasság csak akkor adhat boldogságot , ha a célunk egy és ugyanaz. Veled én,énmagam vagyok. Te melletted úgy érzem megfiatalodom!


Azt kérem a sorstól legyél mindig velem. Hiszen te is jól érzed nagyon kellesz . Esküvői meghívó idézetek és szövegek különböző stílusban.

A párnámra könny hull, mert nem lehetek veled , Szívemben fény ragyog,. Amikor boldog vagyok igazán, és ott mosolyogsz előttem, ne szólalj . Ennyire még sosem fájt, hogy nem én vagyok az a lány! Az se baj, ha erre jve Elhozn a holnapot Lthatnm, hogy veled vagyok s rmet adhatok. Minden szerelem egy jabb remny, Egy lehetsg arra, hogy boldog legyl. Ha csak az árnyékodat látom is, boldog vagyok.


Fáj a múlt és fáj a jelen, mindez azért, mert nem vagy velem. Ma már képtelen vagyok elképzelni, hogy nem szeretlek! A nő akkor szép igazán, ha boldog , és akkor boldog , ha érzi, hogy szeretik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések